Ankara İl İstişare Toplantısı Gerçekleştirildi
Ankara – Dost Parti, başkentteki teşkilatlanma sürecini değerlendirmek ve parti içi çalışmaları güçlendirmek amacıyla Ankara İl İstişare Toplantısını gerçekleştirdi. Toplantıya, Genel Başkan Rıdvan Eşin, Kadın Kolları Genel Başkanı ve Genel Başkan Yardımcısı Gözde Koca, Genel Başkan Yardımcısı Özge Ataç Önen, Ankara İl Başkanı Yelda Gizem Aslan ile birlikte parti kurmayları ve teşkilat üyeleri katıldı.
Toplantıda, Ankara ve Çankaya ilçe teşkilatlarının çalışmaları, yeni kurulan il ve ilçe teşkilatlarının mevcut durumu ve önümüzdeki dönem planlamaları ele alındı. Katılımcılar, teşkilat yapılanmasının yerel düzeyde daha aktif ve koordineli hale getirilmesi için öneri ve değerlendirmelerde bulundu.
Genel Başkan Rıdvan Eşin, konuşmasında birlik ve inanç vurgusu yaparak şunları söyledi:
“Bizim için her teşkilat bir umut merkezidir. Ankara, bu hareketin kalbidir. Dost Parti, milletin dostu olma iddiasını sadece sözle değil, her eylemde, her teşkilatta ve her gönülde göstermeye devam edecektir.”
Kadın Kolları Genel Başkanı Gözde Koca ise kadınların ve gençlerin parti çalışmalarındaki önemine değinerek,
“Ankara’da sahada olacağız. Kadınlarımız, gençlerimiz ve emekçilerimizle birlikte bu hareketin geleceğini inşa ediyoruz.” dedi.
Toplantı sonunda, teşkilat üyeleri arasında fikir alışverişi yapılarak önümüzdeki döneme ilişkin Ankara İl Eylem Planı oluşturuldu. Katılımcılar, toplantıyı birlik, dayanışma ve motivasyon mesajlarıyla tamamladı.

